Blog Archive

Wednesday, April 18, 2012

hieww.hieww tertibe rindu time ni.

                   STAR-PUTRA ( STARP)

  

yeah yang tengah itu en shahrukhan..
ekh bukan lah itu lah cikgu hafiz faiz.
yang sebelah kiri perempuan start dari nurul hajar fatin (aja),nurul fatin,nurfarhana,SAYA LER,amalina.
yang sebelah kanan lelaki pula naufal,wow mr salmankhan..hehe bukan lah itu ....lupa name. then hafiz(ude)shahid,mr jamil.

yang belakang tengah nurafifah(epy) awe,jega,...,patrisia,kutai,...
sebelah epy iaitu my teacher muet..hehe (shakela banu) jega,fiza ,ain & ...

opss sorry ye ada yg tak ada name,lupa la~

cikgu hafiz adalah cikgu pengawas dan anak buahnya termasuk lah aku ,epy dan ina .but kiteorang xmacam pengawas pun,kami penganas ..hahahahha.
lagi2 aku. dan kawan aku sorang lagi. ---> no name
mula kami lah masuk sekola lambat..hahaha.
dek kerana takut kene cam dgn ckgu disiplin,aku pakai baju sekolah.hehe
tapi last2 ckgu disiplin cam lah..
ak ingat lagi dia kata apa.
ekh awak ni pengawas ke?tak macam pengawas pun..(dalam hati aku "ekh tak lah,aku penganas je"haha)
ok lah sebenarnya lambat masuk sekolah sebab bas tak nak ambil kiteorang. :)
heheehe..
tak lah jam lah.so mmg susah la nak dapat bas pagi2 buta.
sekolah aku kalau lambat masuk.sila tunjukkan tiket bas anda pada cikgu disiplin.
comfom lepas dari kene rotan.

minggu2,kelas kami lah paling sibuk.tau tak sibuk kenapa?
sibuk dengan makan-makan..heheorang lain ada???
tak ada kan,hehe
minggu .minggu ada je jamuan makan2.
celebrate hari jadi lah,
jamuan sebelum cuti lah
makan saja-saja lah.
tapi mesti ada tetamu vvip iaitu ckgu2 form6.
kelas kami terkenal sebab suka buat makan,bising,dan orang2 ye semua menonjol sibuk kesana kesini.
kalah PM.
tak lah semua ada jawatan besar,sebab tu sibuk.

budak perempuan paling sibuk dalam kelas adalah kami
calon.calon nya aja,epy,atin,n aku sendiri.
hehehe
dan budak lelaki paling sibuk dalam kelas adalah
mr.j,aid,ude,naufal dan mr.raj.
mr.j tulah ledder kami dan ast ye aja.
kami ni body gourd dowunk je.